donderdag 27 januari 2011

Honden en Kattenfight?

Bah, bah, BAH.
Ik hou er niet van als mensen denken dat Honden en Katten niet met elkaar overweg kunnen. Ik ga jullie bewijzen dat Honden en Katten wel degelijk plezier kunnen hebben samen.
En hoe kan dat niet beter om jullie schattige kleine pluizenbolletjes en kwijlbekkies te laten zien?
Samen uit samen thuis! <3

 Ziet dit er nou vijandig uit?


 Dikke knuffels van de hond....
Of fijne kopjes van de kat....

Zie je nou wel dat honden en katten niet altijd een zwaard in de strijd hoeven te gooien!?
Veel honden en katten kunnen de strijdbijl prima begraven :3
En nu ik toch bezig ben.... Waarom zou ik niet nog wat plaatjes op zoeken van kleine lieve Pups en Kittens?
Komt ie 8D
















Zijn ze niet schattig!?
Welk plaatje vind jij het mooist?
En ik zou het ook leuk vinden als je een berichtje achterliet als je een huisdier hebt 8D
Naam, ras etc.
Wat heeft jou voorkeur? Kat of Hond?
Ik wil het allemaal weten OwO"~

Toodles, Rox~


1 opmerking:

EvaAylin zei

aaw! :3
super cute!
één van die foto's heb ik gebruikt mijn moeder proberen te overtuigen om een katje te nemen, en die vind ik ook het liefst van al die foto's :D

het katje dat zegmaar, een beetje links van je kijkt, je oor bijvoorbeeld, en zit op een bed (of ligt) en de zon schijnt op de achterkant van het schattige harige poezelige koppie ^^

aaaaaw :3 (nogmaals)

doeg roxie!
xxxxxxxx